27 Şubat 2013 Çarşamba

MARSHMALLOWLU ÇUBUKLAR


Bir pratik tarif daha. Doğum günleri, çocuğunuzun okulundaki herhangi bir faaliyet ya da kendiniz için
yapacağınız çok şık ve basit bir lezzet.


Marshmallowu Haribo marka kullandım, zaten başka marka bulmak pek mümkün değil. Önceden Bim'in kendi markası vardı. Artık onlar da yapmıyorlarmış. Birebir reçete vermiyorum, ne kadar yapmak isterseniz kendinize göre ayarlayabilirsiniz.


Bende yazdan kalma çöp şişler vardı onları ikiye kırarak yaptım. Renkli şekerleri elde etmek için toz şekerlerin içine istediğiniz renk gıda boyası koyup iyice karıştırıyoruz. Ben mavi ve kırmızı kullandım.


Hindistan cevizi, toz veya kırık fındık, fıstık da kullanabilirsiniz


İşlem çok basit ben size kaba hatlarıyla anlatıyorum.



Bitter çikolatayı benmari eritin. Marshmallowları çöp şişlere takın. Uçlarını ya da tamamını erittiğiniz çikolatalara batırın. Sonra Dr Oetker'in dekor şekerlerine ve kendi yaptığınız renkli şekerlere batırın. Bir kenarda kurumaya bırakın. Kururken birbirlerine değmemeleri için çubukları köpüklere batırabilirsiniz.







2 yorum:

  1. Bu şekerlemeler tam ufaklıklara göre!

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle katılıyorum,doğum günleri için ideal...

    YanıtlaSil