28 Şubat 2013 Perşembe

PORTAKAL KABUĞUNDA JÖLE

  Oğlumun okuluna arada ikindi kahvaltısı için arada pratik,ufaklıkların hoşuna gidecek tarzda şeyler götürüyorum.Bu da onlardan biri youtubeda dolaşırken yabancı sitelerden birinde gördüm.Evde jöle yapımı denemeleri yapıyorum en iyi tarifi bulunca paylaşırım.Tabii siz de varsa da bana gönderebilirsiniz.Fotoğrafı görünce zaten nasıl olduğunu anlayacaksınız ama ben gene de reçetesini vereyim.

Malzemeler:

Bir paket çilekli veye vişneli jöle
İkiye bölünüp içi boşaltılmış portakal kabukları
Arzuya göre küçük küçük doğranmış çilek veya vişne


  Jöleyi poşetin üstündeki tarife göre hazırlıyoruz.Boşaltmış olduğumuz portakal kapların içine döküyoruz.Düzgün durmayanları yanlardan destekleyelim ki akmasın ve keserken şekilsiz olmasınlar.Biraz ılınınca doğradığımız meyveleri de ekleyip soğuması için dolaba kaldırıyoruz.Ben sade yaptım.sertleştikten sonra portakal dilimler gibi dilimleyip servis ediyoruz.İşte bu kadar basit...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder