1 Ağustos 2013 Perşembe

RENGARENK EV YAPIMI MARSHMALLOWLAR


Buradaki yayınımda evde marshmallow nasıl yapılır? ayrıntılı bir şekilde anlatmıştım. Rengarenk marshmallowları özel günlerinizde size fikir olması için yayınlamak istedim; oğlumun arkadaşları için yaptığım lollipop marshmallowlar ve tek lokmalık minik olanlar.

Tarifteki gibi hazırladığım marshmallowdan çırpma devam ederken bir kaba 5-6 kaşık kadar aldım ve gıda boyasıyla renklendirdim. Ama bu arada sertleşip donmaması için marshmallowu çırptığım mikseri eşimin eline tutuşturdum. Eğer çırpma işlemini bırakırsak donma başlayıp marshmallow sertleşecektir.

Sıkma torbasına aldığımız renklendirilmiş marshmallowu nişasta serptiğimiz yağlı kağıtlara ufak ufak sıktım. Lollipop şeklinde olanları ise 10'ar santimlik şeritler halinde sıkma torbasındaki marshmallowlar bitinceye kadar sıkıp diğer renklerde de aynı işlemi uyguladım.

Kalan beyaz marshmallowları hindistan cevizi serptiğim borcamın içine döktüm. Donduktan sonra lokum şeklinde küpler çıkartıp hindistan cevizine buladım.


Bir gece bekleyen renklendirilmiş marshmallowları ( benim buzdolabında yerim olmadığı için dışarda beklettim ) hindistan cevizi döktüğümüz tabağa alıp, her tarafını hindistan cevizine buladım.

tek lokmalık renkli marshmallowlar

 Lollipop için hazırladığım şeritleri, elime yapıştığı yerde hindistan cevizi ve nişasta yardımıyla rulo haline getirip kürdan taktım. Şeritler koparsa telaş etmeyin parçaları arka arkaya ekleyerek  rulolarınızı yapabilirsiniz.

                                          rengarenk lollipop marshmallowlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder