11 Ekim 2013 Cuma

KÖPEKLİ, FOTOĞRAF MAKİNELİ KIZ PASTASI



Çok yorucu bir haftayı alnımın akıyla bitirdim. Bu arada blogumu biraz aksattım ama siz farkına varmadınız çünkü daha önce hazırladığım bir kaç yayını yayınladım bu arada:)


Londra'da yaşayan erkek kardeşimin eşine yaptığı doğum günü sürpriz partisini benim hazırlamamı istedi. Evde önce yapılacak resepsiyon tadında bir yemek, arkasından eğlence için bir yer ayarladım ve en son olarak geceyi karaoke yaparak bitirdik.

                                                                                                                                                  Dediğim gibi başarılı ve eğlenceli bir geceydi en önemlisi doğum günü  "çocuğu" üç günlüğüne geldiği Türkiye ziyaretinden çok memnun ayrıldı. Arkadaşlarımızla biz de uzun zamandan beri ertelediğimiz bir eğlenceyi yapabildik bu vesileyle...


Doğum günü pastasız olmaz elbette; pastanın konseptinde pek zorlanmadım çünkü yengemiz köpekleri ve fotoğraf çekmeyi çok seviyor. Köpekleri ve diğer figürleri şeker hamurundan hazırladıktan sonra son olarak pastayı kaplayıp birleştirmek kaldı. Pastayı son anda birleştirdiğim için fotoğraflar çok da istediğim gibi olmadı.



Bu arada pastaya koymayı unuttuğum gözünde siyah benek olan bu küçük beyaz köpekçik ertesi gün küçük kızımın midesinde yerini aldı:))


                                                                                                                              Bu gece daha önce çok isteyipte yapmaya bir türlü fırsat bulamadığım pinyatayı da yaptım. Çocuklar için çok eğlenceli bir aktivite oldu. Bizim evde takip edenlerin iyi bildiği sevilen karakter olan kırmızı Angry Birds yaptım pinyatayı. Onu da yakın zamanda yapım aşamalarıyla yayınlamayı hedefliyorum ama son halini çekmeyi unuttuğum için o gece çekilen fotoğraflar arasında bulup çıkarmam gerekiyor.


Pinyata ya da pinata da nedir? diye sorarsanız yabancı filmlerde denk gelmişsinizdir belki çocuklar havada asılı duran renkli grafon kağıtlarından yapılmış bir şeye bir sopayla vurup patlatırlar içinden şekerler hediyeler dökülür. Çocuğu olanlar bilirler Dora the explorer diye bir çizgi filmde çok geçer. Neyse bu farklı bir yazı konusu...


Buradan Marcia'nın doğum gününü tekrar tekrar kutluyorum. Nice nice yıllara iyi ki doğdun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder