17 Aralık 2013 Salı

İTFAİYECİ SAM PASTASI


Küçük Poyraz'ın 4. yaş doğum günü pastası.


 İtfaiyeci Sam ve çileği çok sevdiği için çilek ve muzlu bir pasta olmasına karar verdik. Ben de bir çilek modeli yapıp sevinmesi için pastanın üzerine koydum.


Daha sonraki yazılarımda paylaşmak istediğim marshmallow gülü de annesine hediye etmek için hazırladım. Sevgili Melike'nin yeni gelecek bebeği için de hayırlı olsun hediyesiydi bu. Poyraz'ın tek kardeş olarak kutladığı son doğum günü olacak inşallah...Mutlu yıllar Poyraz, ailenle nice nice seneleriniz olur umarım... İyi ki doğdun...


Ara krema olarak daha önce yayınladığım buradaki pastacı kremasını kullandım. En üstüne beyaz çikolatalı ganaj kullandım. Yapımını aşağıda anlattım...


Pandispanyası buradaki kakaolu sünger kek.

Beyaz Çikolatalı Ganaj:

200 ml süt kreması
400 gr beyaz küvertür çikolata


Süt kremasını kaynama noktasın gelince ocaktan alıp içine beyaz küvertürleri atıp eriyinceye kadar karıştırıyoruz. Soğuduktan sonra pastanın üzerine sıvıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder