6 Ocak 2014 Pazartesi

ANGRY BİRDS KURABİYELERİ



Batuhan'ın 6. yaş doğum günü için yaptığım Angry Birds kurabiyeler. Angry Birds pastalarından sonra kurabiyeleri de benim için değişik bir deneyim oldu.



Bu kızgın kuş çılgınlığı küçük büyük herkesi sarmaya devam ediyor olsa gerek ki yeni oyunların ardı arkası kesilmiyor ve bütün çocuklar bu kuşların ve karakterlerinin sıkı takipçisi. Mesela biz oyuncakları, kağıt oyunları, müzikleri vb. herşeyi özel günlerde alınmak üzere hediye listesi yapmış durumdayız:)

Batuhan'ın da doğum günü konsepti Angry Birds olduğundan dolayı ben de bu kurabiyeleri yapmayı tercih ettim. Başta doğum günü çocuğu olmak üzere bütün çocuklar çok beğendiler.




Bu vesileyle Batuhan'ın doğum gününü tekrar kutluyorum. Nice nice, sağlıklı ve mutlu mutlu yılların olsun..İyi ki doğdun Batu...





4 yorum:

  1. Agry birdsler süperler...çok yeteneklisiniz...

    YanıtlaSil
  2. Yasemin ben de istiyorum bunlardan...doğum günümüz yakında unutma!!!

    YanıtlaSil