11 Ocak 2014 Cumartesi

GİNGERBREAD MAN 2-ZENCEFİLLİ KURABİYE



Oğlumun yerli malı haftası için yaptığım zencefilli kurabiyeler...Evet farkındayım yayınlamak için biraz geç kaldım ama fotoğraf makinemde çıkan bir sorundan kaynaklandı bu gecikme. 


Royal ıcingle uğraşamam diyenler Dr Oetker'in süsleme tüplerinden kullanabilirler. Ben bu tüplerden çok memnun kalmadım aslında ama soranlar olduğu için söylüyorum biraz sıcak suda beklettikten sonra daha iyi sonuç alabilirsiniz. 



Tarife buradan ulaşabilirsiniz. 




4 yorum:

  1. Daha once hiç zencefilli kurabiye yemedim acımsı bir tad mı acaba? Görüntü muhteşem denemek istiyorummm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanın ilk yaptığımda ben de sizin kadar ön yargılıydım. İçindeki nefis tarçınve zencefil kokusuyla pekmezin o lezzeti birleşince inanılmaz bir lezzet olduğunu anladım. Siz dilerseniz ilk etapta zencefili silme tatlı kaşığı kullanın, eğer hoşunuza giderse ikinci denemede biraz daha arttırabilirsiniz. Fazla koyarsanız acı bir tad geliyor, ama bu şekilde bile meraklıları çok oluyor:))

      Sil
  2. Hazır tüpleri kullanması gerçekten hiç kolay değil kullanırken ılık suyun içinde, içine su kaçmayacak şekilde bekleterek kullanırsanız biraz daha kolay oluyor. Harika görünüyorlar...

    YanıtlaSil