14 Ağustos 2014 Perşembe

ŞEKER HAMURUYLA SÜSLENMİŞ ETİ PUF




Bu sevimli Eti Puflarımı sizlere tanıştırayım:) Eğer hazır satın alırsanız yapımı son derece kolay ( tabii evinizde hali hazırda şeker hamurunuz varsa ) ya da evde yaparım derseniz burada ev yapımı eti puf  tarifine bakabilirsiniz....Hiç bir kalıba ihtiyaç duymadan çocuğunuzun doğum günü ya da hediyelik hazırlayabileceğiniz şirin atıştırmalıklar...

Yapım aşamalarını fotoğraflayamadım zaten bakınca da çok rahat anlaşılıyor ama ihtiyacınız olan tek şey göz beyazını çıkaracağınız bir yuvarlak kalıp... Ben tükenmez kalemlerin dış kısmını yıkayıp onunla kalıp çıkardım... Dudakları için yuvarladığım şeker hamuruna mekik şekli verip dudak formunu elimle verdim...Küçük bir parça şeker hamurunu yılan gibi incelttikten sonra hafif yassılttıp salyangoz gibi sararak çiçeklerini yaptım.

Arkadaşımın kızına yaptığım için biraz dişi dişi oldular... Bir daha ki sefere erkek versiyonlarını denersem sizlere fikir olması için burada paylaşırım... Ama düşününce sanki erkek için en fazla papyon yapılabilir gibi geliyor ama eminim biraz daha düşününce ortaya farklı bir şeyler çıkacaktır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder