15 Ağustos 2014 Cuma

MARSHMALLOWDAN ŞEKER AĞACI





 Çok hızlı bir şekilde yapmam gereken çoook şeker ağaçları sizlere daha açıklayıcı olarak bol fotoğraflı yazmak isterdim:( Fakat dediğim gibi bir an önce yapıp yetiştirmem gerekiyordu ve ayrıca nasıl bir sonuç alacağımı bilemediğim için bir daha ki denemem de fotoğraflarım diye biraz savsakladım sanırım:(

Malzemeleri bulmak belki sıkıntı olabilir onun dışında yapımı için bir kaç ufak püf noktasına dikkat ederseniz sonuç gayet iyi.... Saksılar artık bir çok yerde bulunuyor. İsterseniz düşük maliyetli plastiklerden ya da metal olanlardan kullanabilirsiniz. Gıda çarşısındaki pasta malzemeleri satan yerlerden hepsine rahatlıkla ulaşabilirsiniz. İzmir dışında oturanlar bulunduğunuz yerlerde yoksa internette artık hemen her şeyi  bulabilirsiniz.


Saksının içine parça strafor parçaları ve ağırlık yapacak malzemelerle doldurduktan sonra çöp şişi ( 4-5 adet ) strafora taktım. Aslında işin en zor kısmı burası ben deniz kıyısından topladığım taşlarla ağırlık yaptım onun dışında ne konur şu an aklıma gelmiyor ama metal olanlardan kullanırsanız sanırım denge problemini bu kadar yaşamazsınız. Plastik olduğu için en ufak bir harekette devrilebiliyor çünkü...


Saksının içine sabitlediğim çöp şişe kürdanlarla marshmallowları sıra halinde dizdim.  Saksının içine konfeti parçaları ve kalan marshmallowları doldurup uğur böceği stickerlerle süsledim..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder