20 Haziran 2015 Cumartesi

KREMALI ELSA PASTASI


En küçük yeğenim canım Melisa'mın Elsa konseptli doğum günü partisi için hazırladığım pastası... Nice nice yıllara canım benim...


Pandispanya için buradaki pandispanyamı üç adet pişirdim. Dikdörtgen kalıbım büyük olduğu için her biri birer kat olmak üzere 3 ölçü hazırladım.


Krema olarak daha önce paylaşmış olduğum sade pastacı kreması'nın içine sıcakken bir paket bitter çikolata ekledim. Üzerini krem şantiyle kapladım.


Baskı modelini internetten bulup siparişini verdim. Sıkma torbasıyla baskının etrafını süsleyerek pastamı bitirdim.


2 yorum:

  1. Mrb ellerine sağlık pastan çok güzel bende denemek istiyorum.baskı modelini hangi siteden sipariş ettiniz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim aldığım adresin linkini veriyorum... Kolay gelsin...
      http://www.fotopasta.com/

      Sil