16 Haziran 2013 Pazar

BABY SHOWER PASTA - YENİ DOĞAN PASTASI


Bu aralar en sevdiğim şey yeni doğum yapmış arkadaşlarıma pasta, kurabiye yapmak. Bana şeker hamuruyla uğraşmak için bahane oluyor. Bu şeker hamuru denen şey nasıl birşeyse, bulaştın mı kurtulamıyorsun. Ama ben neden olduğunu anladım, bildiğin stres topunun daha işlevlisi. Yoğurup elindeki şey üç boyutlu bir modele dönüşüyor ve bu senin bütün stresini alıp götürüyor:)))


Sevgili arkadaşlarımız İsmail ve Ömür'ün güzel kızları Melis için yaptığım pasta... Annen ve babanla birlikte mutlu ve huzurlu bir hayat geçirmen dileğiyle....Sağlıklı yıllar...Aramıza hoşgeldin...


Pastanın kekini Yoğurtlu Pandispanya, kremasını ise çikolatalı pastacı kremasından çikolatalı pastacı kreması yaptım. Bir bebeğe yakışacak şekilde sade olmasını istedim, çok masum ve muzip oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder