2 Haziran 2013 Pazar

PEYNİR KREMALI PASTA

 

Bir çok ilkin pastası oldu bu. İlk yumurtasız pandispanya , ilk peynir kreması , ilk yağlı krema   ( buttercream ) ilk plastik çikolata. Şu anda yazarken farkettim gerçekten hepsi de ilk denemem. Tamamen tesadüf. Evde yumurta olmadığı için yapılan bir pandispanyanın sonuçları bunlar.

 
Sonuç ne derseniz, iyi diyemiyorum, kötü hiç diyemiyorum. Deneyenler beğendi. Bir daha yaparmısın derseniz, evde birinin yumurta alerjisi olmadığı sürece yapmam açıkçası:)

Yağlı kremam az geldiği için pastayı güzel sıvayamadım ama gene de paylaşmak istedim. Her zaman iyileri değil arada kalanları ve kötüleri de paylaşmak lazım. Ama peynir kreması ve plastik çikolata mutlaka tekrar deneyeceğim tarifler. Benden söylemesi gerisi size kalmış.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder