26 Haziran 2013 Çarşamba

SADE SOĞUK CHEESECAKE

Evde bir şey yok krizlerimden bir tanesinde ortaya çıkan bir pasta. Daha önceden de bahsettiğim gibi, benim her zaman derin dondurucumda daha önceden hazırladığım pandispanyalarım olur. Bu da evvelden yapmış olduğum bir pastanın, kakaolu nişastalı pandispanyanın  arta kalan tek bir katı.



Havalar çok sıcak fırını açmak istemedim. Cheesecake niyetiyle başladım ama krema pişirmek bile zor geldi ben de Peynir Kreması yapmaya karar verdim. Adı ne olsun diye düşünürken içinde peynir ihtiva ettiğine göre ben de sade soğuk cheesecake adını koymayı uygun buldum. Neden sade derseniz, bir tane de çikolatalı soğuk yani pişirme gerektirmeyen basit ama çok lezzetli bir cheesecake tarifim var o yüzden... 



Pandispanya oda sıcaklığına gelinceye kadar kremam hazırdı bile. Pandispanyayı şekerli suyla ıslattıktan sonra, kremayı sıkma torbasına alıp onunla gayet acemice şekiller verdikten sonra pastam yemeye hazırdı bile...


Hafif ve sade bir lezzet olduğu için yanına meyveler çok yakıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder