30 Ekim 2013 Çarşamba

ŞEKER HAMURLU CUPCAKE


Arkadaşımın isteği doğrultusunda hazırladığım haki yeşili ve pembe konseptli cup cakelerim. Kekini daha önce yapmış olduğum Hindistan Cevizi Dolgulu Cupcake' le hazırladım. Bir gün dinlendirdiğim keklerin üzerini çocuklarla beraber faaliyet yaparcasına keyifle hazırladık. Artık kızımın büyüdüğünü bu şekilde anlamış oldum. Daha 6 ay evvel şeker hamuru gördüğü anda yapılan bütün figürleri elleyip mıncıklamaması için o uyuduktan sonra gece geç saatlere kadar şeker hamuru modellerdim. Bugünse hep beraber herkes kendi hamuruyla haşır neşir bir aktivite havasında çalıştık. Abisiyle yarış halinde oluşu, benim yaptıklarımı taklit etme çabası dışında beni hiç rahatsız etmedi. Gerçi her yaptığım figürden bir tane de ona yapmak bitirme süremi ikiye katladıysa da ben halimden memnundum...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder