16 Kasım 2013 Cumartesi

YOĞURTLU, BİBER - SOĞAN SALATASI

Balık, et, tavuk gibi her türlü yemeklerinizin yanına eşlik edebilecek yapımı basit ve son derece lezzetli bir tarif var bugün sırada. Biber turşusu oranını size net olarak veremiyorum, çünkü turşunun acılığına göre ben de her defasında miktarı değiştirmek zorunda kalıyorum. Ayrıca her türlü biber turşusunu  kullanabildiğiniz gibi biraz salatalık turşusu da katabilirsiniz. Siz de acıya olan direncinize göre acı miktarını kendiniz ayarlayın. Son yaptığım turşu kendi yaptığım jalepeno turşusuydu ve az acılıydı ben de reçeteyi az acılı bir turşuya göre yazdım.


Malzemeler:

1 kase az acılı biber turşusu
1 orta boy kuru soğan ( varsa kırmızı soğan daha iyi olur )
süzme yoğurt
tuz
2 yemek kaşığı zeytinyağı

Mutfak robotunuzun içine soyulmuş soğanları atın. Arkasından turşuları da ekleyin. Tamamen parçalandıkları zaman hafif sulandırılmış süzme yoğurdu kaşık kaşık ekleyin. Turşunun da tuzunu dikkate alarak gerekirse biraz tuz ve zeytinyağı ekleyin. Kaşıkla karıştırdıktan sonra servis tabağına alın ve üzerini maydanoz, dereotu vb. ile süsleyin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder