1 Aralık 2013 Pazar

DAVULCU-BATERİST PASTASI


Eşimin 40. yaş doğum günü vesilesiyle yaptığım davulcu pastası. Ne yapayım diye düşünme aşamam zor olmadı açıkçası, mesleği dolayısıyla hangi pastayı yapayım diye çok kafa yormam gerekmedi. Sadece set mi yapayım yoksa tek bir trampet mi olsun derken son anda aldığım bir kararla davul seti yapmaya karar verdim.


Çok ani olan bir kararla yapılan bir pasta olduğu için istediğim kadar muntazam bir pasta çıkmadı ortaya ama, sanırım bunlar da benim gözüme battı sadece, çünkü herkes bayıldı pastaya.


Daha sonra farkettim ki, daha doğrusu eşim görür görmez farketti ki, hi-hat pedalını yanlış yere koymuşum, zillerin keçelerini unutmuşum, ama evde farkettiğimiz için düzeltme şansımız oldu neyse ki. Düzeltmeden önce fotoğrafladığım için, görüntüler düzeltilmeden önceki fotoğraflardan oluşuyor maalesef.



Pastanın pandispanyasında buradaki sünger kek tarifimi kullandım. Kremasında çikolatalı pastacı kreması kullandım üst kaplamasında ise ganaj krema kullandım...Davul setinin içine de küçük pastalar yaptım üstlerini ganajla kapladım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder