9 Temmuz 2014 Çarşamba

YILDIZ KURABİYE


Daha önce yaptığım vitray kurabiyenin hamuruyla hazırladığım kurabiyeler... Sadece küçük bir kaba koyduğum toz şeker ve tarçına bulayıp öyle dizdim tepsiye... hepsi bu kadar... Ortaya bambaşka bir kurabiye çıktı... siz de dilerseniz hamuru ikiye bölüp iki farklı kurabiye hazırlayabilirsiniz...Şeker ölçüsünü göz kararı yaptım ama bir daha ki denememde daha net yazar aydınlatırım sizi. Ben gene de şöyle üstün körü bir tarif vereyim ama:)



İlk etapta 1 çay bardağı kadar toz şeker ve 1 tatlı kaşığı tarçın ekledim sonra az gelince el yordamıyla çimdik hesabı eklemeler yaptım. Çok hassas bir ayarı yok aslında... İçinde de tarçın olduğu için tarçın miktarını da damak tadınıza göre artırıp azaltabilir ya da hiç eklemeyebilirsiniz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder