2 Ağustos 2014 Cumartesi

ÇİLEKLİ PEYNİR KREMALI PASTA

Herkese merhaba; bu ara kendimi blogumda misafir gibi hissetmeye başladım nedense... Sanırım bunun nedeni hızlı geçen yazın etkisiyle her güne yapılacak bir iş, bir misafir ya da  bir seyahat olması olabilir. Bu dönem sanırım Ağustosta' da böyle devam edecek... Ama yakın vadede hedefim Eylül' de bütün yaz biriken tariflerimi biraz hafifletebilmek...

Bugün farklı bir tarifim yok ama ufak değişikliklerle ortaya çıkan yaz ayları için çok uygun denemenizi tavsiye ettiğim bir tatlım var.

Benekli pasta da kullandığım malzemeye ek olarak bir paket çilekli Creme Ole'yi toz halindeyken eklemiştim.

Çok ani gelişen bir ziyaret olayı için aceleyle yapmıştım... Derin dondurucumda duran bir pat 16 cm'lik pandispanyamı kullandım. Üzerine de hazır çilek soslarından döktüm... Çabuk soğuması için derin dondurucuya kaldırdım ama sonra gidişimiz iptal olunca ben de uzun bir süre tüketemeyeceğimiz için oradan çıkarmadım.


Daha sonra  yemeye niyetlenince bir kaç saat önce buzdolabına indirdim. İçi hala buzlu olduğu için hem servisi daha kolay oldu hem de herkes içinde dondurma var zannetti. Bu sıcak yaz akşamların siz de mutlaka bu şekilde tüketin tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder