13 Kasım 2014 Perşembe

MEYVELİ BEYAZ ÇİKOLATALI PASTA


Daha önce de trileçe yaparken keki yumuşacık olduğu için pandispanya yapımında kullanmayı denemek hep aklımın bir köşesindeydi. Olur mu olmaz mı diye düşünürken denemeden bilemem dedim ve bu defa pastamı bu tarifle hazırladım. Sünger keke göre yumurta sarılarını çırpma aşamasını atladığımız yapımı için daha kısa ve daha kolay...



Kremasını da  burada yaptığım pastacı kremasının içine ocaktan alınca 100 gr beyaz çikolata ekleyerek yaptım. Arasına böğürtlen ve muz koydum. Üzerinin kreması da 1 paket krem şanti ve 50 gr beyaz çikolata. Krem şantiyi çırptıktan sonra benmari olarak erimiş beyaz çikolatayı ekledim. Buzdolabında biraz soğutup süslemesini yaptım. Eşimin arkadaşı için yaptım pastayı. Beyaz çikolata bol olsun istemiş. Beyaz çikolata bittere göre daha şekerli olduğu için kremanın şekerini biraz azalttım.


Üzerini eritip yağlı kağıda yaydığım beyaz çikolata kırıklarıyla yanlarını da pul beyaz çikolatayla süsledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder